1. Haberler
  2. Yerel Gündem
  3. Konya’nın Su Geleceğine Dev Yatırım: Başkan Altay 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlatıldığını Açıkladı!

Konya’nın Su Geleceğine Dev Yatırım: Başkan Altay 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlatıldığını Açıkladı!

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, küresel iklim değişikliği ve kuraklık tehdidine karşı Konyalıların su sıkıntısı yaşamaması adına çok kapsamlı bir altyapı seferberliği başlattıklarını duyurdu. Şehrin dört bir yanındaki 135 kritik noktada yeni su kaynakları temini, sondaj ve şebeke entegrasyon çalışmalarının yürütüldüğünü belirten Altay, tarım ve yaşam merkezi Konya’nın suyunu korumak ve kesintisiz arzı sağlamak için gece gündüz çalıştıklarını vurguladı.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Müdürlüğü, kesintisiz hizmeti için merkez ve 28 ilçede su temin yatırımlarını aralıksız sürdürüyor.

Büyükşehir Başkanı , KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2026 yılı yatırım programı doğrultusunda 135 noktada sondaj çalışması planlayarak bahar aylarıyla birlikte çalışmaları yoğunlaştırdığını belirtti. Şu anda 37 noktada kuyu açım işleminin tamamlandığını ifade eden Başkan Altay, “19 ilçede, 47 farklı noktada çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Merkez ve 28 ilçenin tamamında yürüttüğümüz yatırımlarla su azlığı yaşayan yerleşim yerlerinin kesintisiz içme suyuna kavuşturulması için yoğun bir gayret içerisindeyiz” dedi.

KOSKİ’DEN ŞEHİR GENELİNDE YOĞUN ÇALIŞMA

Konya’nın merkez ve 28 ilçesinin tamamında sürdürülen çalışmalarla özellikle su azlığı ve susuzluk sorunu yaşayan mahallelerde yeni içme suyu kaynakları oluşturduklarını vurgulayan Başkan Altay, “Açılan yeni kuyularla birlikte mevcut içme suyu altyapısının güçlendirilmesi ve hemşehrilerimizin kesintisiz suya erişiminin sağlanması ilk önceliğimiz. İklim değişikliği ve kuraklık riskine karşı önceden tedbir alarak yatırımlarını sürdüren Konya KOSKİ Genel Müdürlüğü’müz, yeni sondaj ve kuyu açım çalışmalarıyla yer altı su kaynaklarını kontrollü şekilde hizmete kazandırıyor. Su temin çalışmaları sayesinde özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su yetersizliklerinin önüne geçmeyi amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.

Konya’nın Su Geleceğine Dev Yatırım: Başkan Altay 135 Noktada Su Temin Çalışması Başlatıldığını Açıkladı!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.