1. Haberler
  2. Trend Haberler
  3. Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden Didim’de “Yaza Merhaba” Konseri

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden Didim’de “Yaza Merhaba” Konseri

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Didim ilçesinde düzenlediği coşkulu "Yaza Merhaba" konseriyle binlerce vatandaşı müzik dolu bir atmosferde buluşturarak yaz sezonunun açılışını gerçekleştirdi. Etkinliğe Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu da katılarak vatandaşların coşkusuna ortak oldu.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çerçioğlu, kültür ve etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. ‘de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu.

Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden Didim’de “Yaza Merhaba” Konseri
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.