Tokat Belediyesi, sosyal ve üretken belediyecilik anlayışı doğrultusunda 2026 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecinde öğrencilerin ve ailelerinin yanında yer aldı. Sınav heyecanının yaşandığı günlerde kent genelinde kapsamlı bir organizasyon gerçekleştiren belediye ekipleri, öğrenciler ile velilere çeşitli ikramlarda bulunarak sınav sürecine destek verdi.
Başta TOGÜ Kampüsü olmak üzere sınavın gerçekleştirildiği toplam 27 farklı okulda sabahın erken saatlerinden itibaren görev alan Büyük Aile Beyaz Masa ekipleri, öğrencilere ve çocuklarını bekleyen ailelere su, meyve suyu, kraker ve kek ikram etti. Temel Yeterlilik Testi (TYT) oturumunda gerçekleştirilen uygulama, 21 Haziran Pazar günü Alan Yeterlilik Testi (AYT) kapsamında sınavın yapılacağı 16 farklı noktada devam edecek.
BAŞKAN YAZICIOĞLU: “İNSANIMIZA DOKUNAN HİZMETLERİMİZE DEVAM EDECEĞİZ”
Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, gençlerin geleceğine yönelik her çalışmanın kendileri için büyük önem taşıdığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Gençlerimizin bu önemli sınav sürecinde ortaya koydukları emek ve fedakârlığın, ailelerimizin verdiği büyük desteğin farkındayız. Tokat Belediyesi olarak öğrencilerimizin heyecanını paylaşmak, kıymetli velilerimizin yanında olduğumuzu hissettirmek istedik.
Üretken ve sosyal belediyecilik vizyonumuzla sınav süresince Tokat merkez genelindeki 27 okulda ücretsiz ikram hizmeti sunduk. Sosyal belediyecilik anlayışımız gereği yalnızca altyapı ve üstyapı hizmetleriyle değil, insanımıza dokunan çalışmalarla da hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Tüm gençlerimize gönülden başarılar diliyor, Rabbimden emeklerinin karşılığını almalarını temenni ediyorum.”
















